Alla inlägg den 12 juni 2011

Av Frida - 12 juni 2011 12:54

Gårdagen var underbar, först var vi i Hallen hela dagen på festivalen där med lite olika aktiviteter. Jag tyckte bäst om brandmännens uppvisning :D (Filklipp kommer, hoppas jag)

Efter de handlade vi och Klara lyckades lås in bilnyckeln i bilen hehe så hon fick gå hem och hämta den andra :P Sen grillades de i den härliga värmen och vi åt ute. Senare tog jag och mamma oss en promenad och senare drog jag hem till Jossan i skogen och vi satt ute på verandan och hade de väldigt mysigt. De var vi, hundarna och dom jävliga myggen som vi tillslut fick nog av och gick in. 


Grillchipsen delades på tre, jag Jossan och knasvovven Freidar :P Mums mums. 


De var en mycket trevlig lördag, en av dom trevligare "vanliga" lördagar (dom lördagar jag inte är iväg på spelningar :P). Tack allesammans för en toppendag, speciellt tack till Jossan. Vi ses snart igen! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards