Alla inlägg den 28 juni 2011

Av Frida - 28 juni 2011 22:17

Resan neråt i Sverige har startat, igår morse lämnade jag huset i Jämtland tillsammans med min pärla och begav mig mot mitt första mål - Örebro, för att hälsa på min bror med familj. 11 långa timmar senare var jag framme, usch!! Helt slut i kroppen, på hemresan blir de fler stopp! 

Väl framme i Örebro blev jag varmt mottagen och de var roligt att se mina brorsöners chockade miner när dom fick syn på mig :P dom visste inte att jag skulle komma hehe.


Idag har de varit kanon varmt, har verkligen saknat värmen men oj vad hett de blev! Idag har vi varit iväg på en liten utflykt till Naturens Hus, hehe resan dit var ett äventyr i sig. Grabbarna var helt galna där bak i bilen, med nervevade rutor tjoa och tjimma och skrek så fort dom såg någon. Knasbollar!! :) Sen har jag och grabbarna spelat spel, jag lyckades endast vinna på Finns i sjön men de var nog bara ren tur :P hehe.

Imorgon är de dags att bege sig vidare till Kalmar för att hälsa på småtjejerna, ska bli kul att se hur dom reagerar när jag kommer. Skönt att resan ner dit endast är ca 4 timmar, de går fort :P hehe


Har haft de kanon här och trevligt och roligt  :D Synd att jag inte kan stanna längre men jag hoppas jag snart kan komma och hälsa på igen :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards