Alla inlägg den 19 juni 2011

Av Frida - 19 juni 2011 19:03

Har haft en fantastisk helg. Ifredags var jag och hängde med dom bästa grabbarna ever i Gävle, de var The Troubled Three versus Rocket Overdrive! Helt underbar kväll och jag hade fantastiskt kul, förutom grabbarna träffa jag mycket trevligt folk :) Vilken show dom bjöd på och nakenchock :P haha underbart. Efter mycket skratt och flams så var de dags att säga godnatt. Vid halv tre var jag uppe på rummet och kunde inte somna hehe hade alldeles för mycket energi. 


Dagen började ganska tidigt, de var meningen att jag skulle ta tåget hem men istället blev jag värvad till chaufför för mina tv-kändis kompisar :P hehe. Så jag väntade in dom innan vi kunde dra vidare upp till Jämtland. De är hårt att vara musiker så de slutade med att mitt sällskap istället sov för att hålla mig sällskap :P Men jag körde på, körde mer än halva vägen. Jag var king of the road :P


Efter lite stopp här och där var vi tillslut framme och de var dags att hjälpa för dom trötta rockstjärnorna att hjälpa dom kanske lite piggare rockstjärnorna att rigga :) och jag kolla så att dom skötte sig :P hehe


Även denna kväll bjöds på en helt galen show, ännu mer naket idag :p haha dom är galet härliga asså! Tillslut var de dags för mig att åka hem och jag missade tydligen en hejdundrande efterfest med en arm ur led  efter ett misslyckat stagedive och ett uppskrapat ben efter att ha voltat i en trapp. Mina stjärnor var nog lite för exalterade hehe. De sista jag sa var -Sköt om er! och se hur de gick :P


Tack för ännu ett fantastiskt äventyr boys!! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards