Alla inlägg den 8 juni 2011

Av Frida - 8 juni 2011 23:17

Idag har de varit strålande solsken och varmt hela dagen, men när vi satt och åt middag (som jag stod för) så blev bara himlen mörkare och mörkare och tillslut börja de regna och mullra sen kom även blixtrarna hehe och Klara som skulle spela fotbollsmacth. De kom en rejäl smäll och hela himlen blev vit och sen blev de alldeles tyst och regnet upphörde nästan helt, sen var ovädret i stort sett över. De mullra till lite några gånger senare men annars var de inget. 


   

De blev med andra ord match för barnen, de kom n ågra skurar men inget anat. Tyvärr förlora dom. 


Imorgon har syrran skolavslutning, så mitt uppdrag imorgon är att fixa håret på henne, se till att hon hittar sina kläder som hon ska ha och så ska jag baka tårta. Linda bakade den till min födelsedag och även Alices, hoppas jag kan göra den minst lika god :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards