Alla inlägg den 9 juni 2011

Av Frida - 9 juni 2011 22:45

Idag gick jag upp tidigt för att baka tårta till syrrans avslutning, gjorde en Sverigetårta (den heter så) med kolasås och vanlijkräm i :) Den blev nästan go som när Linda baka den. Jordgubbarna jag hade på var fantastiskt goda, smaka extra bra eftersom de var dom första för i år :D 

Såhär fin blev den, lillsyrran hjälpte till att sätta på gubbarna :)


   

Har inte gjort så mycket mer än att baka och varit på skolavslutning (har inga bilder därifrån då syrran stod så man knappt såg henne och hon ville inte bli fotad innan eller efter heller, jag som gjort henne så fin i håret). Efter tårtätandet gick dock jag och mamma på en promenad och denna gång åkte kameran med så de blev några bilder :)


      

   

  Tagen av mamma, på något sätt blev bilden rätt cool :P


 

  

  


Är glad att vi funnit varandra igen, trodde aldrig att vi skulle återfinna varandra i denna stora värld men vips så händer de :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards