Alla inlägg den 22 juni 2011

Av Frida - 22 juni 2011 22:10

Igår var jag barnvakt åt syrran och hennes kompis, de var lätt som en plätt dom höll sig lugna och sysselsatta själva. Sen käka vi pannkakor innan de var dags att dra till grannbyn för att tjejerna skulle gå på simskola (dom skulle simma på djupt vatten och så djupt är de inte i bassängen här) medans jag vänta där på att dom skulle bli klara hängde jag med pappa på hans jobb och sen handla vi lite innan vi hämta upp segisarna :)


Sen var jag hemma någon timme innan jag drog iväg till Jossan för lite filmmys först blev de En väldigt bra film faktiskt slutet var dock uselt. Den handlar i alla fall om ett gäng män/killar som dras in i ett mänskligt roulette spel där inte allas öde är de bästa. Rekomenderar den.



Sen kolla vi på denna film, inte jätterolig men den hade en del roliga inslag men de roligaste var nästan att dom i början cyckla just den vägen jag cyklade dagligen när jag bodde i Bollnäs. De var kul, tyckte väl att jag kände igen mig :D 
De kan vara så att den är som roligast att se när man är lite trött och på lite flummhumör :P Men skulle vilja se dom andra också!


Klara har länge velat se Trassel så idag efter simskolan hade jag rätt tråkigt så då kröp vi ner i sängen och kollade på den, riktigt rolig och bra film. Gillade den riktigt mycket vilket jag inte hade trott :P Hehe somnade dock efter typ halva filmen, var så himla trött, så jag fick kolla klart på slutet sen när jag vaknade :P hehe. Sen har vi dammsugat och svabbat golvet i hela huset, Klara var väldigt duktig som hjälpte till :) 

Och imorgon har jag blivit beodrad att ta med ombyte och pallra mig bort till simskolan, dom har nämligen avslutning imorgon och de brukar bli väldigt blött :P haha. Eftersom de bara är jag hemma imorgon så är de jag som får offra mig :P

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards