Alla inlägg den 10 april 2012

Av Frida - 10 april 2012 21:06

Igår var en helt fantastisk dag, jag var på strålande humör, solen sken, min kram-kompis var tillbaka efter sjukdom och Bengt var tillbaka efter ledigheten. Äntligen har jag någon att snacka skit med igen :D Hela dagen var helt fantastisk och på kvällen hoppa jag in och jobba åt Hanna i Björnliften. Några liftar skulle ha extra öppet till sju och jag sa då genast till att om de är någon som inte känner för att jobba så kan jag hoppa in och Hanna gav genast över ansvaret av Björnen till mig :) Så efter en trevlig dag med lite lifthäng med Bengt och Felicia så var de dags att bege sig ner till Björnen, tre nätta tjejer och en lite halvt kraftig pistör på en och samma skoter i uppförsbacke hmm ja vi tog ju oss upp i alla fall men de var med nöd och näppe :P hehe

I Björnen var de inte alls mycket att göra, hängde med folk hela kvällen. Filip och Göthe var förbi, senare satt jag inne i lifthuset med Stefan (pistör) och även Felicia en stund och bara snacka om allt möjligt. Vilken jäkla soft dag!! :D Och nått va de bästa av allt, Skistar bjöd på en macka och Coca cola till oss som jobba kväll så jäkla gulligt :)

.


Idag har jag och Maria varit ute och åkt bräda, de är helt fantastiskt att åka i nysnö!! Kändes ju som att man flög fram. När vi åkt färdigt och Maria hade åkte hem så hängde jag lite med först Ingis och sen Felicia i Mården innan jag drog hem jag med för att duscha och sen dra iväg till grannbyn för att klippa mig. Världens underbaraste frisör hade jag, var inte ett dugg nervös och jag litade på henne fullt ut. Hon förstod precis hur jag ville ha håret och sen eftersom vi båda gillar rockabilly så fråga hon mig om jag ville att hon skulle visa hur man kunde få till håret och självklart ville jag de. Hon hällde i något grymt hairpowder i mitt hår och sen stylea de och såhär blev resultatet :D










Snyggt va?! :D












Kan inte minnas när jag sist gick från en frisör och var nöjd :P Sen gulla jag lite med hennes tre barn också, ville ta med dem hem hehe. Näe nu ska jag poppa popcorn till mig och pappa innan de är läggdags :P God natt! 



Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards