Alla inlägg den 7 juni 2013

Av Frida - 7 juni 2013 21:54

Då startar ett nytt kapitel i mitt liv och en ny kategori på bloggen, här kommer ni kunna följa mina vardagar som liftvärd i Åre. Liftvärd på sommaren, det är fan helt underbart!! :D 

Igår när vi kommit hem från Nationaldagsfirandet på Tossön så fick jag ett trevligt samtal från skistar. Jag fick då förfrågan att jobba idag och fram till söndag, självklart tackade jag ja. Är så less på att gå hemma så det var skönt att få börja jobba igen. Sen kommer jag få hoppa in om det skulle behövas nästa vecka, vilket jag hoppas :D

Jag har i alla fall haft en underbar dag på jobbet, fått jobba med Lennart igen. Härligt att ha någon som man kan jävlas med (han som jävlas med mig och jag försöker ge igen vi är lite lika helt enkelt). Tyvärr hade vi lite strul med liften så den kom inte igång förns kanske vid ett men det gick ingen nöd på oss. Bullen och Sofie koka kaffe och saft som jag sen stod och bjöd gästerna på, och sen hade jag och Sofie lunch tillsammans med tjejerna inne på Kabin shopen :D 


Den första jag träffa imorse var Philip, var otroligt kul att se han igen, så vi stod och snacka lite. Det pratades även om att jag ska få jobba i Hummeln i sommar (vilket ska bli kul, pappas gamla lift) och jag lova Philip att jag skulle ta grabbarna jag ska jobba med under mina vingar och styra upp där uppe :D hehe

Har med andra ord varit en minst sagt spännande dag och nu är jag otroligt trött i hela kroppen så det är dags att krypa  i säng, ser fram emot morgondagen. 

Godnatt och trevlig helg!! :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards