Alla inlägg den 23 juni 2013

Av Frida - 23 juni 2013 21:50

I torsdags gjorde jag min sista dag på Wc för ett tag det var en bra dag, på förmiddag satt jag och Sofie uppe på berg och hade det trevligt sen fick jag hänga ett tag ensam på dal men det gick. 

På fredagen var det Wm6an som gällde, jag gillar att köra 6an det är nog min favoritlift :D Efter en bra dag tillsammans med Erik (som är en grym kollega, vi är ett grymt team) så bar det hem för att piffa till mig lite innan jag och Angelica drog på Midsommar/grillparty :) Vi hade väldigt trevligt, träffade även Per som är en kollega från Björnen och hans tjej. Var nog den bästa midsommar på väldigt länge :D 


Även lördagen spenderade jag och Erik på 6an :) Jag har sagt det förut men säger det igen, älskar mitt jobb!! Har aldrig förut varit med om att jag varje dag trots trötthet mer än gärna kliver upp glad och verkligen vill till jobbet. Det är så underbart!! :D Denna dag börja lite extra roligt då jag hittade mitt bankkort på hatthyllan, trodde jag hade tappat det och spärrat det. Haha visste att jag skulle hitta det bara för att det var spärrat, kunde inte låta bli att skratta åt mig själv. Knäpp jag är! :P På eftermiddagen fick jag köra ner från 6an berg, gud vad jag tycker det är kul att köra bil på fjället. Denna resa var lite extra kul då använde sirenerna för att varna cyklister vid korsande vägar :D 
Efter jobbetbar det hem till familjen för lite mys. Hann med en promenad med Klara och Molly, tv-tittande med mamma och sen lek och bus med Klara och Molly i över en timme, det resulterade i blåmärken och skrubbsår. Men jäklar vad kul vi hade :D <3

Söndag och kanonväder! Vilken underbar det har varit och mycket folk, vi kom nästan upp i 900åk :) Vi satsar järnet på 4p på 6an :D Har gått barfota idag också så nu känns det verkligen som att sommaren är här på riktigt. Hade såna skavsår så dem åkte av men jag och Tv Åre-Johan kom fram till att det var för att sommaren var här och inget annat :P Sen har faktiskt blivit utbjuden av en gäst idag, trevligt. Får se när det blir av då :) Sen har jag fått ett nytt smeknamn av Lennart, Smart- Frida :) Och det är seriöst menat och ingen ironi, Lennart tycker bra om mig och jag han :) Vill inte gå in på varför jag fick det men jag är stolt över det. 

Nu har jag gjort allt på att-göra-listan för idag, diskat, lagat mat (mycket mat), bokat tvättid och badat imorgon ska jag ta tag i städningen :D Godnatt! <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards