Alla inlägg den 17 juni 2013

Av Frida - 17 juni 2013 19:26

Idag var det dags att bege sig till Björnen igen för att ta del att första utbildningsdagen,

allt som sas kunde jag redan men det var kul att se dem andra som jobba. Kände att jag inte hade behövt denna dag men det var trevligt att besöka mitt underbara Björnen igen :) Det var ju ett tag sen sist och det händer mycket där, bygger ny hus, en ny lift m.m kommer se mycket annorlunda ut där när man kommer dit i vinter gissar jag :) 

Det blev en alldeles för tidig morgon :P Gänget som åkte med mig var trötta till en början men när vi väl

fick åka in till byn för att hämta kläder (inte jag då eftersom jag redan har, men nyckel fick jag) och nyckel

så hade vi piggnat till lite.  Fick min nyckel ganska snabbt efter att ha stått och pratat en stund, efter det

begav jag mig till 6an och pratade lite med en väldigt glad Anton. Sen höll jag Sofie sällskap en svängi Wc innan det var dags att åka hem. Vi skrattade gott åt Robin som kom farande i Orion och ropa och viftade med armarna å spelade förbannad på Philip som stod i vägen med bilen. Vi kommer få en fantastisk sommar med alla dessa knasbollar. 

Sen kom Pontus och höll oss sällskap en sväng, mycket trevligt och imorgon ska han få lära mig allt han kan då vi har utbildningsdag 2. Vi ska då kolla närmare på liftarna, Hummeln har dock ingen ström än så vi får se hur det går med intro på den. Sen var det dags att kramas innan man kunde åka hem :) Obligatoriskt! 

Väl hemma har jag käkat lite, slappat och diskat. Nu ska jag träna lite, kolla på Lotta på Liseberg och sen tänker jag krypa ner i badet med min bok och bara slappna av :) 

Ha en bra kväll allesammans!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards