Alla inlägg den 12 juni 2013

Av Frida - 12 juni 2013 19:13

Idag har jag haft en grymt bra dag på jobbet, har varit sol hela dagen. Började uppe på berg och där kunde jag sitta och läsa mellan gästernas ankomst, hade det otroligt bra :D Efter lunch fick jag komma ner till en ännu varmare dalstation där jag chilla och sola resten av dagen :) Hade sällskap av Laila större delen av tiden och så var Bertil (hund) och Emelie på besök idag igen :) Trevligt som attan. Sen fick jag och Laila höra att Anton å Pontus bara låg och sola borta på 6an, vilka slappisar fast dem påstod att dem jobba hmm säkert va :P 

 

När dagen var slut så satt jag och Angelica å hängde medan vi vänta in att dem skulle komma ner från berg, bara älskar att hänga med henne. Hon är så underbar! Sen var det dags att dra hem, väl hemma möttes jag av en superglad Molly och en avi. Min telefon har äntligen kommit, ska bara tömma min gamla så kan jag börja använda min nya sen. Vilken lycka!! Och det första jag ska skaffa är Instagram och börja följa Rocket Overdrive :D 

 

Kram allesammans! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards