Alla inlägg den 11 juni 2013

Av Frida - 11 juni 2013 19:29

Idag har varit en riktigt bra trots att det inte varit alls lika mycket folk som i helgen, inte på länga vägar. Var glad redan när jag kom till jobbet men blev extra glad när jag får syn på Pontus bil. Äntligen skulle jag få träffa min goda vän igen och äntligen skulle jag få kramas, som jag längtat!! :D 

Pontus är inte den ända jag fått träffa idag, har träffat många goa kollegor som Dick, Christer, Muller, Uffe och Robin. Trevligt som attan. Vi som jobbar på Skistar är ett bra gäng :D 

Jag och Lennart (tycker om att jobba med han, vi är ett bra team) drog igång ganska på en gång, spola av cykeltvätten vilket resulterade att vi bleb blöta, satte upp flaggorna och sen skickade jag upp han på berg och kvar på dal blev jag med allt härligt folk. Tillslut dök då Pontus upp och vi kramades och prata en stund innan han var tvungen att jobba, sen har vi spridit glädje till varandra än fram till lunch. Det var verkligen ett kärt återseende :D 

 

Efter lunch blev jag uppskickad på berg, till kylan usch! :P Men Lennart skulle ju också få känna på värmen lite :) Vilket han nog uppskattade. Jag hade rätt trevligt där uppe, i alla fall när det dök upp gäster :P Sen efter stängning kom äntligen Mats å hämta ner mig och sen bar det av hemåt, bytte bil med pappa. Han ska se om han hittar vart det läcker in vatten i min. Hämta upp mamma vid tåget och sen kom vi hem till en superglad liten tjej :) 

Det har även blivit en liten promenad och glass, Pontus och Robin pratade om glass på radion idag så jag blev sjukt sugen :D Lät så kul när Pontus ringde Robin å fråga om han åt glass, vilket han inte gjorde och då svara Pontus det gör vi varpå Robin påpeka att ja vissa jobbar och andra inte :P Haha så jag satt och skratta för mig själv i solen :P 

Ser fram emot morgondagen, då ska jag även hämta nyckeln till mitt sommarboende :D 

Ha det bäst!! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards