Alla inlägg den 24 juni 2013

Av Frida - 24 juni 2013 19:11

Idag har varit en bra dag trots lite folk, på berg där jag startade dagen var det inte jättevarmt och ganska segt när det inte kom folk men tillslut kom några trogna gäster bla killen som igår bjöd ut mig så vi satt och snacka ett tag tills en liten knodd och hans pappa (sögtunge och trevlig far som åkt nästan varje dag sen öppning) kom och strax därefter var det min tur att åka ner på lunch. Idag fick jag luncha alldeles själv, men jag överlevde :P Eftermiddagen spenderade jag i solen på dal, träffa på lite folk bla Robin och sen till min förvåning befann sig Anders min metor från i vintras där. Han hjälpte Philip och Patrik med 6an stolar, tror det var lite service på dem. Det innebar att jag fick stanna liften några gånger då Patrik skulle köra förbi med traktorn, var roligt med lite uppdrag :D 

Men i alla fall, det var grymt kul att träffa Anders igen. Insåg nu att jag saknat han. Vi snacka och jävlades lite med varandra, precis som i vintras :D Sen kom även Stefan och Bengt, så många jag träffat idag :) Så trevligt och jag kom upp i 103 åk mitt mål var att komma över hundra vilket jag i sista minuten gjorde :)
Det sköna med att det varit lugnt i både Wc och 6an är att jag och Erik har kunnat stå och snacka, vi snakna att jobba ihop :P Efter jobet tog jag mig en tur med Kabin tillsammans med Kim innan jag bar av hemåt och idag har jag börjat cykla och har tänkt göra det från och med nu. 

Hem vila i soffan, fixa ihop matlåda till imorgon, tv-tittande och pratat lite med en kompis som jag inte pratat med på väldigt länge. Kul var det! Ikväll ska jag stupa i säng tidigt och imorgon är jag redo för nya äventyr, hoppas så innerligt att Hummeln går imorgon :D Annars får jag stå ut i Wc :P Godnatt! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards