Direktlänk till inlägg 17 november 2009

Varför måste man dö???

Av Frida - 17 november 2009 21:21

Just nu funkar datorn rätt bra men jisses vilka problem jag har haft men den, fy fan säger jag bara! 

.

.

Sen ville jag bara säga att igår fick jag reda på att två av mina kompisars pappa gick bort i förrgår (igår var de igår), fy fan vad tragiskt. Vi visste att han var sjuk men vi alla trodde nog att han skulle leva ett antal år till men så blev de inte, de är trist. Jag kände han inte så väl men jag bodde ändå hos dom under min tre veckor långa praktik, då får man en speciell relation till personerna. Jag kände mig som en del av familjen. De är alltid hemskt när någon dör, jag vill inte att folk ska dö!! De borde vara olagligt. De är förjävligt. De är så svårt att förstå när någon som stått oss nära lämnar oss, men jag tror att vi alla kommer återförenas på någon vacker plats någon gång. Jag tänker på er familjen S!

.

.

Nu till något mer roligt igår var jag hemma hos Therese och sjöng Singstar, vi hade väldigt trevligt käka middag tillsammans och sen glass :) Sen hade jag sett på Facebook att Rix FMs telefon hade fått lite medecin så att den skulle fungera och mycket riktigt de gjorde den jag kom fram så lycklig jag var jag skratta under större delen av samtalet, riktig LYCKA!! Har inte pratat med han på två veckor så de var så grymt härligt att få prata med han igen och han var nog glad över att få prata med mig igen :) Sen kom jag fram idag också, happy! Fast de tog lång tid innan jag kom fram men jag kom fram och de var huvudsaken :)


Nu ska jag sova och imorgon hoppas jag på att de händer nått kul i mitt liv. Kram och godnatt allesammans.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Frida - 28 maj 2015 14:19

Sist jag skrev så skulle jag till Ortopeden med min hand, helt sjukt att det redan gått 8 månader sen jag skada den och än är den inte helt bra tyvärr men förhoppningsvis så blir den helt återställd en vacker dag :) Var så nervös där jag satt i väntu...

Av Frida - 5 maj 2015 19:49

Då var vintersäsongen över för denna gång, känns både srogligt och skönt på samma gång. Vintern har ju gått galet fort, är det såhär det ska vara att säsongerna bara går fortare och fortare ju fler man gjort?   Jag har njutit till tusen av den si...

Av Frida - 17 april 2015 20:15

Det har hänt en hel del sen jag var inne och skrev sist, men nu tänkte jag passa på att skriva medan orken är så pass hög. Gick och vart sjuk igår, fick plötslig huvudvärk och yrsel så det sluta med att dem fick plocka ner mig med skoter :( Sen fick ...

Av Frida - 12 mars 2015 17:23

Våren verkar vara tidig i år med plusgrader och regn, hur ska det gå med vår snö i backarna?! Hoppas hoppas det håller säsongen ut, man börjar ju bli lite smått nervös. Det ska ju ändå hålla i 7 veckor till :PMen än så länge är snön bra i backarna oc...

Av Frida - 2 mars 2015 09:30

Nu är jag tillbaka för att göra en liten uppdatering. Den senaste tiden har jag känt att jag inte riktigt hunnit med allt jag vill göra men nu äntligen börjar jag komma ikapp vardagen vilket känns väldigt skönt! Januari avsluta jag med att hänga med ...

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6 7 8
9
10 11 12 13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards