Alla inlägg den 11 april 2010

Av Frida - 11 april 2010 18:10

Idag har jag inte gjort överdrivet mycket, dagen började med att jag och lillsyrran åt frukost tillsammans framför tvn sen satt jag en stund vid datorn och efter de åt vi fruktsallad sen stack vi ut på en cykeltur i de fina vårvädret :) När vi kom hem började jag med att försöka få bort den sista snön som var på verandan, de var kämpigt men skönt! Fick ut en del agritioner och andra känslor så nu är all snö på verandan och vi kan nu plocka fram utemöblerna :)


Sen har jag ägnat mig åt att våffla håret, de är inte riktigt klart än :P , sen bjöd pappa på en super god middag. Pepparbiff med hasselbackspotatis. Sjukt gott och jag åt alldeles för mycket så min mage är spräng fylld haha..


Imorgon är de dags att dra till praktiken igen, suck, kan inte dom sista tre veckorna gå snabbt nu så jag får ta tåget ner till Båstad igen. Jag längtar nått så grymt mycket dit!! Ta mig dit nuuuuuuuuuu!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards