Alla inlägg den 27 april 2010

Av Frida - 27 april 2010 16:01

Nu har jag klarat av dag två på praktiken, de var inte så mycket snack i radion idag men de var ändå kul att vara med. Håkan och Frejan har en sån kemi mellan varandra som är helt otrolig, den går inte att förklara man måste se de. Men jag bidrog till en bild på dagens gäst till hemsidan, en mycket udda man men fräsiga

brillor hade han :) Kolla in själva http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3364&artikel=3655848


Efter dagens sändning fick jag en förfrågan från Ingrid som är nyhetschef om jag kunde gå ut och göra en enkät, frågeställningen var "Varför tror du att allmäningarna mot poliserna har ökat?" Visst kunde jag de, hade ändå inget bättre för mig. Så jag drog ut och gjorde de och sen klippte jag. Den ska sändas under nån/nåra nyhetssändningar imorgon, de är kul :)


När jag var klar med allt på stationen så stack jag in till stan för att träffa mamma en sväng för att säga hej då och så, hon ska åka på kurs till Budapest :) Nice, jag vill också ha sånna bra chefer. Är avunsjuk på henne hehe.


Sen drog jag hem till Jossan. Vi lekte lite med lilla Freidar innan hon drog till jobbet, så nu är de bara jag och lill vovven kvar. Vi ska ha de riktigt mysigt tillsammans :)


Vi ses och hörs!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards