Alla inlägg den 16 april 2010

Av Frida - 16 april 2010 21:18

Har nu haft praktik i två veckor men de känns som en evighet :( och jag har två veckor kvar men jag tror att sista veckan kan gå rätt snabbt då ska jag även bo hos en kompis i Östersund. Så vi två och en till kompis kommer umgås en hel del den veckan, de ser jag fram emot. Annars är ner resan till Båstad igen de ända jag ser fram emot.


De går lite upp och ner när de gäller känslor, ena stunden tycker jag de kul att praktisera och ser fram emot att komma dit på morgonen och känner mig nöjd och glad när jag går hem och andra dagar vill jag bara ligga kvar i sängen och känner inte för att göra just någonting :( De känns jätte jobbigt för jag gillar att göra saker. Men nu är de 17 långa dagar kvar (dom flesta kommer nog vara väldigt långa tyvärr). 


Pappa säger åt mig att tänka positivt men de är inte så jädra lätt när man har en sån stark längtan härifrån. Men jag ska försöka, jag har ju ändå fått till så att jag kan åka ner ca en vecka tidigare vilket är uppskattat :)


Nu är de sängtime är så sjukt trött, hoppas på en fantastisk helg. Puss och kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards