Alla inlägg den 12 april 2010

Av Frida - 12 april 2010 19:01

Idag har jag varit på mitt livs första presskonferens tillsammans med Sofia, de var kul och intressant :) Den var inte alls som dom som visas i film och på tv men ändå :P Sen efteråt intervjuade hon tre av dom som höll i de, de var en presskonferens om en teaterföreställning som turnerat runt i Sverige och nu kommit till sitt mål - Östersund. Detta lilla äventyr innebar att jag för andra gången i mitt liv fått åka SR bil :D hihi 


Sen när vi kom tillbaka så satt vi och klippte i materialet. De var kul att få komma ut på äventyr och Fia är en helt underbar människa, galen och lite vimsig är hon också. Men jag tycker definitivt väldigt bra om henne, tyvärr är hon bara vikarie :( Så hon lämnar oss på onsdag, trist nog. 


Imorgon ska jag antagligen åka till en bilverkstad och vara med när dom byter däck, de ska bli ruskigt kul :) Ville vara med när vi skulle göra de på våran bil men de gjordes idag så de funka inte :P


Ja livet känns nu lite lättare, och de är bara denna och två veckor till sen åker jag ner till Båstad igen!! Jihoooooooo!! :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards