Alla inlägg den 26 april 2010

Av Frida - 26 april 2010 18:22

Jag har haft en fantastisk helg, en vårhelg :D De har varit toppen. I lördags var jag och mamma ute och gick i en timme i de härliga vädret och gissa om jag hade sjukt ömma fötter sen men de var skönt :P


Igår körde jag och pappa till Undersåker för att lämna tillbaka Klaras skidgrejer, skönt att få köra lite bil :D Sen efter middagen tog jag bussen in till stan för att bo hos en kompis. Ska vistas hos henne hela veckan då jag börjar 6 på morgonen och de inte går några bussar.. De ska bli trevligt att bo hos henne :)


Idag har jag inlett första dagen i sista praktikveckan, otroligt tidig dag blev de. Redan kvart över 4 klev jag upp då hade jag sovit ca 4 timmar. Vid 5 befann jag mig på radion och var med Freja. Fick även vara med henne och Håkan under sändning, de var otroligt kul. Fick då även prata och nu efter ligger de uppe en fin bild på praktikant-Frida på deras hemsida. Här är länken om någon vill se :P http://sverigesradio.se/sida/artikel.aspx?programid=3364&artikel=3652823

Jag ser väldigt pigg ut trots mina få sovtimmar.


Sen efter dagen slut har jag har jag och Emilia gått på stan, köpt ett par snygga skor, ett par rosa jeans och en tunn svart kofta :) Allt på rea haha. Nu inväntar jag middag och sen är de nog sängen som gäller, är så sjukt trött.


Ser fram emot morgondagen :) Denna vecka kommer bli så kul :) Och nästa måndag åker jag ner till Båstad igen, fan vad kul de ska bli ser fram emot de till tusen :)


Kram och hej

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3 4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14 15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards