Alla inlägg den 2 oktober 2011

Av Frida - 2 oktober 2011 20:13

Igår var jag i Kaxås och fick äntligen träffa grabbarna i The Troubled Three igen, LYCKA! :) Vägen dit var inte speciellt rolig, speciellt inte i mörker men de gick bra och de var lätt att hitta vart festen var, gick liksom inte att missa hehe. Efter lite krångel så kom jag in, gick in vid nio och gick väl inte ut därifrån förrän efter två haha. Hade väldigt trevligt och mycket kramar blev de till min stora glädje. Kramar är något av de BÄSTA som finns!! 
De var TTT och ett till band vid namn The HubCaps som jag kolla på denna afton, digga de andra bandet gitarristen/sångaren hade grymt sköna moves :) men inget slår mina grabbar ;)
Efter att ha fått dansa och njuta av skön musik så invänta jag mina vänner som sen visa sig vara i logen på nedre våningen och jag var på övre hehe. Så jag kila ner dit, hitta rätt med hjälp av en hjälsam vakt :)
Hehe som vanligt när jag är iväg så blev de sent, jag Richard och Jonas satt och snacka till fem innan vi bestämde oss för att de var dags att sova.

Tack för en otroligt bra spelning och rolig kväll, vi ses igen på Rock at Sea! 


   KÄRLEK!!! <3<3<3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards