Alla inlägg den 19 oktober 2011

Av Frida - 19 oktober 2011 12:15

Igår jag barnvakt åt världens sötaste lilla lurvenpajsare :) 

   

Jossan tyckte de var hemskt att han var ensam hemma så han fick komma hem och vara hos mig och de tyckte han var spännande :) Haha de fanns så mycket roligt att se och lukta på :P 
De blev även två mysiga promenader i de härliga höstvädret (förvånansvärt varmt var de ut), vi gick för att möta upp Klara på skolan tänkte vara snäll å hämta hem hennes gympaväska eftersom hon skulle iväg hem till en kompis och sen iväg på Drama men hon mådde inte så bra så jag fick med mig henne hem.
Klara och lilla Ozzy (som han heter) trivdes väldigt bra ihop och dem busade en del, sen efter maten var vi ute och lekte med han ett tag och sen blev han hämtad. Han blev så glad över att mamma Jossan kom :D hehe


Han vilade sig lite, typ 5 minuter, innan de var dags att gå och möta Klara :P


   De var mysigt att ligga under kökssoffan :P


De var kul att vara barnvakt :P  

   Hur gulligt som helst, han hitta en perfekt plats att ligga och mysa på :D



Nej nu ska jag fika lite med pappa innan vi ska sätta på vinterdäck på Rosa-Faran och sen bär de av hem till underbara Jossan :)


Ciao!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards