Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Frida - 16 oktober 2011 18:54

Då var man hemma i jämtland igen efter några riktigt trevliga dagar, torsdagens spelning som underbara och fina Johannes stod för var grym. Han var så otroligt bra och jag var så himla stolt! Han är helt klart min nya Idol! Är så otroligt glad att jag kunde vara där och även han är glad över de, vilket gör mig ännu gladare :D 
Fick även träffa några av hans vänner/klasskamrater vilket var väldigt trevligt. Efter spelningen var över drog vi vidare hem till han och lämna våra saker sen drog vi ner på stan till Engelska klubben och hängde där någon timme tillsammans med en kompis till han. Sen var de Mc donalds som gällde innan de var läggdags :P Helt underbara dag :D

Dagen efter åkte vi till Kupolen för att käka frukost och sen tänkte vi bowla men pensionörerna hade bokat upp alla baner i några timmar framöver så vi åkte istället ut i skogen för att leta svamp, några svampar hittades men inte av mig jag hittade bara kottar och barr haha.


Efter en fantastiskt vistelse i Borlänge så drog jag vidare till Gävle för ett stopp hos en kompis, väldigt trevligt de med. Igår var vi på kalas, väldigt trevligt att träffa så mycket folk :) Och idag drog jag vidare hem, de var en jobbig resa de var rätt halt på vissa ställen och jag fick ont i baken. De var i alla fall väldigt skönt att komma hem :D

Tack alla inblandade för några riktigt fantastiska dagar :D

P.s Du är helt underbar! :) D.s

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards