Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av Frida - 6 oktober 2011 18:29

Dags för en liten sammanfattning av sommaren. De här har nog varit den roligaste och mest händelserika sommar någonsin :) Har haft fantastiskt kul och har lärt känna många nya människor :)   


För mig började sommarens äventyr redan den 2 juni då jag befann mig i Falun för att se Rocket Overdrive lira live på SR Falun. Dagen efter var de dags att bege sig till Carlings i Valbo där grabbarna skulle spela, de var grymt! Sen sista giget på dessa tre dagar med Rocket boysen var i Vansbro. Tre grymma dagar, dock alldeles för lite sömn hehe.


Den 11 juni var de Barnens dag i Hallen med gulliga djur och ballongutsläpp och Klara klättrsa på drickabackar :) Såg även en snygg bil. De var en varm och härlig dag :D

Brandmännen hade en liten uppvisning också, detta är bara en liten del av de :P Dem släckte något oljefat med skum, haha de blev väldigt mycket skum vilket alla barn gilla hahahaha :D De var en fantastisk uppvisning fast att dem hade lite småproblem, bland annat med att starta tankbilen :P


 

Nästa äventyr var först i Gävle och sen Månsåsen men dem bästa The Troubled Three och Rocket Overdrive :D Två grymma spelningar, två av dem bästa faktiskt! De var battle mellan banden och jag vill påstå att de blev oavgjort :P Två helt galna spelningar! 



 

Sen när väl semestern började så bar de först iväg till Örebro för att träffa brorsan ochh hans familj, de var underbart att träffa dem igen!!

Sen åkte jag vidare ner till Kalmar för att träffa småtjejerna, riktigt kul. Har saknat dem med! Efter att spenderat några dagar hos min andra familj så drog jag först till Hultsfred (bilden under) och sen vidare till Båstad där jag stannade i två veckor för att jobba på tennisen. Hann även att hänga på Radio Båstad en hel del och där lärde jag känna två underbara killar :) Hände mycket kul på radion som alltid :) Sen på väg upp till Uddevalla för att hälsa på syrran så stannade jag till i Oskarström för att hälsa på farmor och farfars grav och sen min kusin och hans fru, dem visade mig runt var farmor, farfar och pappa bott som yngre :) Kul.


Sen träffa jag Rocket boysen igen, dem lirare aukutiskt i Red kap shopen. Väldigt trevligt och bra! Lärde känna tre väldigt trevliga grabbar. Träffa även en tjej som jag lärde känna sist jag var där. Vädligt trevlig kväll/natt :)


   

Sen hängde jag i Uddevalla i nästan två veckor där firades syrran som fyllde 20 och så var vi och hängde på Fjordfestivalen en sväng också.


              

Sen bar de vidare hemåt med lite stopp på vägen, först i Grycksbo och sen Rättvik och självklart var de Rocket Overdrive som stod på scen. De spenderades många timmar tillsammans med dem och god mat blev jag bjuden på också. Underbara vänner jag har!!       


 

Den sista spelningen för sommaren var väl på Motorkultur den 13 aug. Mitt favorit arrangemang, alltid lika trevligt där! För andra året i rad så var jag där och såg The Troubled Three, underbara grabbar!!



Tack alla inblandade för en helt underbar sommar!!

Hoppas på att nästa blir lika underbar :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards