Alla inlägg den 3 oktober 2011

Av Frida - 3 oktober 2011 22:14

Imorse tog jag Rosa-Faran för att bege mig hem till Jossan, skulle nämligen följa med henne och vaccinera sina små voffsingar :) Grejen var ju att jag inte kom så långt, en tredjedel av sträckan kom jag innan bilen dog!! Sjukt jobbigt och stressande, fastna mitt i vägen men lyckades rulla bakåt och in på en infart så jag inte stod överdrivet i vägen :P Kände att de var något med henne, hon hacka på både fyran och femmans växel och så kom jag till stoppplikt och stannande då (just eftersom de är stoppplikt) fast att jag egentligen inte ville (kom inga bilar från något håll). Kände på mig att jag kunde få stopp och de fick jag!! :( Suck. Irriterad och uppgiven sitter jag i bilen och väntar på samtal från pappa men istället får jag ett samtal från Skistar, dem erbjöd mig jobbet och jag tackade självklart JA! :D Så de blir en vinter på Skistar, så jädra gôtt asså! :D


Tillslut kom två herrar och fråga om jag behövde hjälp och den ena sätter sig i bilen och tror ni inte då att hon startar på en gång?! Gaaaaah vad sur jag blir på henne ibland asså medans andra gånger älskar jag henne. Jag kom iväg till Jossan tillslut och vi kom till veterinären och allt gick bra.Är så himla glad över att jag har Jossan här i byn, vad skulle jag göra annars?! Och nu har vi ända fram till våren på oss att umgås och ha kul :D UNDERBART!!


Sen har jag chillat hemma och väntat på att Klara skulle komma hem och så har vi umgåtts lite innan hon stack till sin kompis en stund innan de var dags att laga mat. De är mysigt att vara ensam hemma med henne :)


På återseende!


P.S Krya på dej pappa, hoppas du sover underbart inatt och njut av den goda hotellfrukosten! Ät lite åt mig med, något av de bästa som finns ju ;) Älskar dig!! D.S 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards