Alla inlägg den 30 oktober 2011

Av Frida - 30 oktober 2011 13:53

Igår kväll var de myspys med underbara vännen Jossan efter lite problem med bilen så lyckades jag ta mig dit (nu vet pappa vart problemet sitter i alla fall), jag blev inte lika varmt mottagen av hundarna som jag brukar. Stor vovven Freidar skällde ut mig och ville inte alls bli klappad :( Ozzy däremot var puss och kramglad när han väl dök upp i mörkret :P De blev mer myspys och lek med dem inne senare på kvällen :) hehe

Vi slog oss ner i soffan ganska direkt och sen började tv-kvällen :) Först var de Så mycket bättre, där E-type var favoriten, som sen följdes av tre filmer bland annat Air buddis och Ice Age 3 (eller vilket nummer den nu har, den sista i alla fall) och sen en icke tecknad eller animerad film som jag inte vet vad den hette men den var grymt bra och romantisk, sorgsen och så himla fin :)

Tiden bara flög iväg för vi hade så kul och trevligt och helt plöstligt hade klockan passerat 3 och då var de dags att ställa om tiden, de var kul! :D Sen var de dags att dra hem, trots att de var stjärnklart och väldigt skönt ute så var jag tvungen att skrapa rutorna på bilen och sen resan hem gick sakta men säkert. De var ju så förgjordat dimmigt så man såg ju typ inget.

Tack Jossan för den roligaste och trevligaste kvällen på väldigt länge! Vi får göra om de snart igen :D

Nu är de dags för dagens promenad med mamma :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards