Alla inlägg den 3 november 2011

Av Frida - 3 november 2011 21:46

Igår var de filmkväll tillsammans med Jossan igen med årets första lussebulle (som var himmelskt god!!), julmust och clementin. Sen blev de även lite nattmat i form av varma mackor med mycket ost på :D Som vanligt hade vi väldigt trevligt och kul, vi såg två riktigt bra filmer (som jag inte minns namnet på nu men de var två julfilmer :P) Sista halvan av film 2 fick vi dock kämpa oss igenom för vi blev så himla trött av mackorna :P hehe

Tack för ännu en underbar kväll :D

Idag har jag pappa och Klara varit och handlat (Klara var väldigt duktig och hjälpte till), ganska snart efter att vi hade kommit hem så gick jag och Klara för att möta mamma och Anna vid bussen. Syrran är äntligen här och hälsar på! Ska bli kul att ha henne här, speciellt nästa vecka då Klara är tillbaka i skolan. Ska bli skönt att ha någon att umgås med!
Sen fick jag även ett kul samtal idag angående ett jobb, dem ville ha mig och dema Wasas nya mjuk bröd i Åre imorgon. De ska bli otroligt kul, tror att de kan bli bra med folk :D Spännande!!!

Nu är de dags att krypa i säng för innan jobbet imorgon ska de bakas tårta till mammsen som fyller år!! <3 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards