Alla inlägg den 11 november 2011

Av Frida - 11 november 2011 17:27

Igår hade jag en väldigt bra dag, jag och Jossan var och fördrev tiden i en klädaffär några mil hemifrån. Vi hade otroligt trevligt och efter de var jag tvungen att hämta pappa i grannbyn för att han hade missat bussen. Nästan framme på pappas jobb fick dagen en helt ny vändning. Jag kom fram till ett ställe där man endast kan vara en bl åt gången och bilen som kom från andra hålet kom ifatt mig och tillslut stod vi där nos mot nos. Han vägrade flytta på sig trots att jag var där först och var halvvägs in, han fortsatte rulla och jag la mig på tutan utan någon reaktion från hans sida. Tillslut tvingar han mig att backa! Jag fortsätter tuta när han kör förbi och i hans ögon är jag inte mer värd än luft. Jävla karlar asså!! Jag var så fruktansvärt förbannad så jag skaka, pappa fick köra hem för jag var knappt kapabel till att prata. Sist jag var så rasande var när grannungarna snodde min övningskörningsskylt! 

Dagen ändrades dock till de bättre sen när jag väl kom hem till Jossan igen och vi hade en fantastisk kväll tillsammans, där vi bland annat kolla på The Notebook <3. Idag har jag börjat packa och förbereda inför resan imorgon. Imorgon bär de nämligen av med FLYG, för andra gången i mitt liv ska jag få flyga :D, ner till Stockholm och sen på kvällen bär de av på mitt livs första kryssning ska bli grymt kul och spännande. Men nu ska jag krypa ner i sängen, resten får jag fixa imorgon :)

Natti natti :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards