Alla inlägg den 8 november 2011

Av Frida - 8 november 2011 19:56

I helgen har jag mest bara tagit de lungt, i söndags började jag dock min träning på allvar (eller ja). Jag har länge tänkt börja träna och i söndags starta jag med att träna i lite mer än en halvtimme med Wii balanceboard, och sen har jag även kört lite dans på Just dance 2 men jag har verkligen bestämt mig att nu är de dags att ta tag i de här, en halvtimmes träning varje dag plus en promenad! Sen när jag väl börjat jobba så har jag och Jossan bestämt oss för att vi ska skriva in oss på gymmet i Järpen, då jävlar! :P Kommer bli skönt att vi kan peppa varandra :) 

Annars gör jag inte så mycket mer just nu än att förbereda mig inför min nästa resa som startar redan på fredag verkar de som, jag ska då bege mig ner till Stockholm för att på lördags kvällen påbörja min kryssning. Min första kryssning ever!! Och de kommer bli den bästa :P hehe kommer ju befinna mig på båten tillsammans med mina underbara vänner i Rocket Overdrive och The Troubled Three :D Hur underbart kommer inte de bli liksom?! Sen på söndagen återvänder vi till Stockholm och efter de drar jag vidare till Örebro för att hälsa på min bror och hans familj!! :D Sen som ett avslut på denna lilla tripp så beger jag mig till Borlänge för att träffa min kompis och se han spela igen :D Detta kommer bli helt amazing! Är taggad till tusen och har några fjärilar som flyger runt i magen på mig :P

Nu dags för att sova, natti natti :D 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards