Alla inlägg den 15 november 2011

Av Frida - 15 november 2011 22:09

Idag har jag varit med äldsta brorsonen Edwin i skolan hela dagen, de har varit väldigt kul! På förmiddagen var de Elevens val och Edwin hade valt matte, så vi gjorde massa olika mattespel. Vi var ett lag. Sen var de lunch, hmm fiskpudding inte min favoriträtt direkt men de gick ner ändå. Sen var de lässtund och sen läs & räkna och sist var de gympa. Dem hade hinderbana. De var jättekul och träffa alla lärare och klasskamrater och jag är så stolt över Edwin, han är så himla duktig på matte men även på att läsa :)

När skoldagen var slut så gick vi hem och möttes av en väldig glad Amy :P Vi inväntade Hugo som kom med taxin innan vi åt mellis och sen har vi busat tills Nicklas och Fia kom hem och sen har vi busat lite till, dem har varit helvilda idag asså haha. Men de har varit underbart, tyvärr ska jag åka vidare imorgon :( Känns inte alls kul, hade gärna stannat några veckor till men nu ska jag hem till min lilla prinsessa där hemma som saknar mig.
Innan jag åkte sa hon - De kommer bli tomt utan dig nu, ingen som spelar hör musik. :P Söt hon är, lovade henne att jag skulle komma hem och spela hög musik hehe (hon gillar oftast inte de jag spelar men saknar de när jag inte spelar) Jag saknar henne otroligt mycket. Älskar dig gumman, på torsdag kväll är jag hemma igen :)

Sen vill jag tacka för att jag ännu en gång fick komma till Örebro och hälsa på och bli bjuden på så mycket gott :) Vi ses snart igen!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards