Alla inlägg den 13 november 2011

Av Frida - 13 november 2011 21:46

Flygresan ner gick kanon, var lite nervös innan start men när vi väl kommit upp i luften så släppte de. De var sjukt vackert där uppe, speciellt när vi komöver molnen som såg ut som ett helt snösagoland. Men när vi kom ner på andra sidan molnen sen i Stockholm så var de inte lika vackert väder.
Jag tog mig snabbt in till Stockholm och där väntade jag på att tiden skulle gå tills de var dags att träffa mitt resesällskap, som var ett kanonsällskap :D De tog ett tag innan vi kom ombord, så sjukt mycket folk men de var helt fantastiskt när vi kom in och de var helt underbart att dem spelar bra musik i korridorerna och taxfreen m.m som i en dröm :P
De var mycket springande hit och dit för att hitta, såg ju lika ut på alla plan haha. Jag hade fantastiskt kul med både gamla och nya vänner :) The Troudled Threes spelning var fantastisk, en av deras bästa! Efter deras sena spelning var de efterfest och jag befann mig överallt och ingenstans haha, blev bjuden på två Adde-drinkar också! Helt fantastiskt, dem och för lite sömn (4-5 timmar) känns i mitt huvud idag. Blir värre och värre så jag ska straxdyka ner i sängen :P
När jag väl kom i säng och somna så sov jag som en stock :P

Idag var de Rocket Overdrives tur att spela och dem var också grymma, dock var de inte än av deras bästa spelningar men dem spela två av mina favvolåtar och dem gick direkt in i hjärtat :D Sen var de lite häng med kompisarna innan de var dags att ta sig av båten vilket gick lite så där för vissa :P Sen var de dags att säga hej då och ta tåget till Örebro där jag blev uppmött av brorsan och mina söta brorsöner. Har verkligen saknat dem alla, de är kul att vara här igen!!

Godnatt och sov gott allesammans! :)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards