Alla inlägg den 5 november 2011

Av Frida - 5 november 2011 22:37

I torsdags eftermiddag fick jag ett telefonsamtal (måste lära mig att svara även när de är 08-nummer som ringer, tur att dem hade mitt hemnummer :P), de var från ett företag som jag registrerade mig hos för ett bra tag sen och först nu har de gett resultat :D Dem frågade om jag kunde dema på fredagen (alltså igår) och de kunde jag. 

De var lite kul för jag och mamma pratade om demojobb häromdagen när vi lagade mat, jag tyckte de var så tråkigt att inget av dem fyra företagen jag har haft kontakt med har hört av sig angående något mer jobb trots att jag sökt. Men så i torsdags ringde dem äntligen! 


Dock blev de inte riktigt som jag hade tänkt, jag skulle dema Wasas nya mjukbröd (som för övrigt ser sjukt gott ut) på Coop i Åre men när jag kom dit så hade dem inte dem bröden så demningen fick ställas in och jag fick åka hem igen. Men jag är inte ledsen för de för jag får betalt för dagen ändå och så får vi hoppas att de blir en ny snart. Vill ju dema detta bröd!

Denna dag spenderade jag istället med Jossan och hennes syrra i stan :) Mycket trevligt och billigt eftersom jag inte hitta något jag ville ha. Sen var de taco och tvmys tillsammans med dem. Tänk om alla jobbdagar var så här :P haha

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards