Alla inlägg den 18 november 2011

Av Frida - 18 november 2011 12:39

Äntligen fick jag komma tillbaka till Dalarna och Borlänge, de var helt underbart. Börjar hitta i Borlänge ordentligt nu :) Känner mig lite hemma där på något vis :P Hade en trevlig dag i Borlänge tillsammans med en bekant, vi besökte bla New Yorker vilket var min favoritbutik i Kalmar men jag blev riktigt besviken på denna :( 
Sen på kvällen var de dags att se Johannes spela igen vilket var väldigt trevlig, han har verkligen en speciell röst som verkligen går rakt in i hjärtat :) Vet att han kommer bli stor en vacker dag :D

Resan hem startades tidigt och jag sov i stort sett hela vägen hem, vilket var skönt. De var även skönt att komma hem faktiskt, har saknat familjen! Har i alla fall haft en fantastisk liten mini semester och de har varit underbart att träffa alla underbara människor igen! 

Idag har jag sökt lite småjobb och fått förfrågan om jag kan dema i stan imorgon, vilket jag kan. Kul kul :D Näe nu sjutton är de dags att byta om från pyjamas, har inte hunnit med de idag haha :P

På återseende! 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<< November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards