Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av Frida - 18 augusti 2011 22:11

Idag har jag och mamma gått tre promenader varav två behövde vi gå för att göra ärenden, dock lika sköna ändå och sen har vi suttit ute och fikat. De har verkligen varit en kanondag idag :)


Idag har jag stått för maten bandspaghettigratänd med kassler mycket smarrigt :) och efter de bjöd mamma på en god vinbärspaj :)

 

Har även fått ett oväntat men väldigt trevligt samtal, fatta inte vem de var först men sen slog de mig vem de var haha. En kompis som försöker hjälpa mig med sovplats inför en resa längre fram, hoppas de funkar berättar mer om de när de blir klart. 


Imorgon får jag klara mig utan mamma fram till typ tre eller något eftersom hon börjar jobba igen men jag hoppas att jag ska klara mig och att de är fint väder så vi kan promenera lite när hon kommer hem :P


Har lovat Klara att lägga upp en bild på hennes kaktus som har fått en blomma, fin på håll men läskig och hårig på nära håll :P hehe. Hoppas du blir nöjd med bilden prinsessan! Vi ses på söndag! <3  




Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards