Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av Frida - 20 augusti 2011 21:34

Trots att de dugga en del så åkte jag, mamma och pappa iväg på utflykt. De stod ridning på schemat, dock var de bara jag som red i slutändan. Jag har nog funnit en ny vän, jag och TH kom väldigt bra överens och han löd mig väldigt bra. Han ville dock inte galoppera men de kan vi ta en annan dag (får se när jag kan åka dit igen). Vi träna även på att backa och flytta bakdelen och testade även på att flytta framdelen, vilket han inte tränat på så mycket än men jag tyckte han gjorde bra ifrån sig :)

De var skönt att dels att få rida igen (har inte ridit på över 1år) och dels att få rida en häst som fattar vad man vill utan att behöva ha bett eller något liknande utan bara en repgrimma och ett rep att hålla i. Väldigt stor skillnad jämfört med Torstas hästar :P


Sen har jag och mamma även tagit oss en lagom lång promenad idag trots att de regna på oss, skönt med promenader :)
Och imorgon bitti kommer min lilla prinsessa hem, efter att ha åkt tåg från Gbg och hit alldeles själv. Hon börjar bli stor nu :) Oj vad jag längtar efter henne! 


Godnatt :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards