Alla inlägg den 26 augusti 2011

Av Frida - 26 augusti 2011 19:19

Än är inte sommaren slut, idag har de varit jättehärligt ute. Ju mer av dagen som gått ju skönare har de blivit och de gör mig så himla glad :D 

Idag har jag varit ute över en timme tillsammans med underbara TH. De finns verkligen ingen som är mysigare än han just nu! Vi tog en ridtur längs grusvägen och bara hade de väldigt mysigt med varandra, och de skönaste av allt vi skippade sadeln idag. Finns de något härligare än att rida barbacka på en så snäll häst en underbar dag som denna? Näe inte i nuläget i alla fall ;)


Vi testa på att trava en del också och de gick väldigt bra faktiskt, jag lyckades hålla mig kvar trots att de var lite ostadigt i början men övning ger färdighet :D

Tack för en helt underbar förmiddag, gullhästen!  <3<3

 

Sen nu på kvällen så har jag och mamma varit ute på två promenader för efter första promenaden så kom vi ju på att vi hade glömt gå till Ica och jag som ville ha färska annanas :P Men nu har vi köpt lite annanas och annan frukt och glass som vi ska smaska på medan vi kollar på Doobidoo :)

Se yaa!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards