Alla inlägg den 25 augusti 2011

Av Frida - 25 augusti 2011 19:58

De blev ingen skogstur igår av lite olika anledningar så jag får ta de nästa gång :P De blev istället lite övingar i paddocken, mest testa vi min kunskap. Hade lite ont i ena knaeät så jag kunde inte ha stigbyglarna så vi körde ett helt ridpass utan och de gick väldigt bra :) Sen på slutet ville jag testa hur TH skulle reagera om jag släppte han lös inne i paddocken så jag knöt fast tyglarna i sadeln och sen släppte jag han och gick och han reagera precis som jag hade hoppats på, han gick efter mig och när jag stanna stannade han :D Så himla glad och stolt över han, är riktigt kär i han! 


Sen när vi skulle ner till hagen så passade jag på att rida barbacka på han och de var helt underbart (första gången i mitt liv som jag rider barbacka på riktigt med endast ett repträns att hålla i). Love tou TH, får jag förfrågan att köpa han eller ha han på foder så skulle jag inte tacka nej! Du och jag TH vi är ett bre team :D

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards