Alla inlägg den 29 augusti 2011

Av Frida - 29 augusti 2011 10:48

Helgen har varit mysig trots en del regn men de har inte hindrat mig och mamma från att bege oss ut på en promenad :) Tror jag ska packa med mig mamma när jag flyttar så hon har någon att gå promenader med :P hehe. 


I lördags tog vi Rosa Faran till grannbyn för att handla, eftersom dem hade invigning av en ny väg så var de ganska mycket folk runt Ica hehe och mamma tyckte väl de var lite pinsamt när typ alla kolla på oss när vi kom :P Hehe men jag är van ;)      


Och igår gjorde vi just ingenting, mer än att promenera i regnet :P hehe. De var sista helgen hemma på ett tag för på tisdag åker jag neråt i Sverige om allt blir som planerat, är lite struligt med allt just nu men förhoppningsvis löser de sig till de bästa :D


Denna dag kunde inte börjat bättre i alla fall :D De var mitt ansvar att se till så att Klara kom upp ordentligt imorse och kanske Richards ansvar att se till så jag kom upp hehe. Han ringde i alla fall och väckte mig för att tala om att jag har en plats i hans frus och vänners hytt på Rock At Sea! Så himla glad jag blev, ser fram emot detta evenemang till tusen. Jag och två av mina favoritband tillsammans på en båt mitt ute i Östersjön. Hur underbart är inte de?! Haha Lovley!


Idag bär de av till Krokom för ett litet jobb, som tar typ 2 min max :P och sen vidare in till Östersund för att göra lite ärenden. 

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29 30
31
<<< Augusti 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards