Alla inlägg den 1 mars 2013

Av Frida - 1 mars 2013 23:07

I onsdags hade jag en lugn dag, riktigt slapp och extra slapp blev det eftersom jag hade en praktikant så jag stod mest bara rakt upp och ner medan hon bygla (hon ville så gärna göra det). Starta ett snöbollskrig med en skidskolegrupp haha.Sen blev jag hämtad och hemskjutsad av Angelica. Det tog tvärstopp utanför porten och vi båda skratta, tror Angelica tyckte det var roligast :P Hem och vila en sväng innan kvällsjobbet. Då det blev jobb med Robin och Björklund, åh vad så otroligt kul att jobba med Robin igen. Han jobba hos oss förra säsongen men jobbar nu i centrum, han är mycket saknad! Var även kul att få åka lite skoter med han igen. Tyvärr slog huvudvärken till denna kväll igen åh vill inte vara med om en omgång till nu! :(

Torsdagen kom dagen jag inte längtat efter, sista jobbdagen med Pontus! :( Det blev i alla fall en väldigt mysig och speciell sista kväll <3 Efter en hel dag med huvudvärk (ja den håller i sig) och alla möjliga väder, sol storm och ännu mer storm och snö så fickjag tillslut åka hem och vila lite. Sen hängde jag borta i centrum innan färden tillbaka till Björnen, var inte alls lika pigg och glad som sist. Fick i alla fall min skotertur, i snöstorm, kan vara den sista för säsongen. Vi klarade oss bra över fjället :)
Sen börja vår sista kväll i Vargen, sorgligt men sant. Vi slog igång allt och höll oss inne, så hemskt väder fatta inte att folk var ute. Sen blev jag lämnad ensam och då blev det kaos, 2 teleskop fastna i varandra och det var bara början. Per kom och löste det och 10 min senare hände samma sak igen. Det sluta med att vi fick stänga liften pga hård vind, order från Stefan. Gjorde inte mig något alls, då kunde jag sitta inne sista timmen. Var tvungen att stanna i Vargen ifall någon gäst skulle komma förbi och undra men det var lugnt. Jag och Pontus gick in i värmen och satt där sista timmen och hade det väldigt mysigt och trevligt. När det var dags att avpatrullera backen så fick jag följa med till min stora glädje :D
Efter de var gjort så kunde vi åka bort till Järven och kramas med Tova (jag skulle kramas) sen blev jag körd hem av min favorit :) Det var dags att tacka för denna säsong, alla kvällar i alla fall vi kommer ju se mer av varandra, och kramas innan han skulle bege sig ensam hem över fjället :( Tack för alla underbara kvällar och alla galna och mysiga skoterturer :D  


Idag var det meningen att jag skulle på Istrav men jag orkade inte, mitt huvud värker fortfarande så jag har hängt hos Tova och på kvällen var jag i Järven och jävlades med Bengt och han jävlades självklart tillbaka. Även Ingemar har jävlats lite med mig :P Sen efter det var jag hemma hos underbara Tova en sväng och nu är det läggdags. Natti natti, hoppas huvudet är bättre imorgon.

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards