Alla inlägg den 26 mars 2013

Av Frida - 26 mars 2013 21:05

I lördags morse hämtade jag upp världens bästa lillasyster nere vid Ica Björnänge innan vi begav oss till Åre för en heldag i backen :) Vädret var betydligt mycket bättre än sist vi var ute tillsammans helgen då min olycka inträffade, denna helg klarade vi oss utan allt sånt där :) Vi var och åkte lite här och där, vi tog oss bort till Ullådalen och Rödkullen men mest höll vi oss i centrum. Vi hade det hur bra och fint som helst, dagen sluta med lite prat med Pontus och självklart en kram :) Var lite roligt, för när jag kom fram till han så står han och berättar för ena chefen omn vår vurpa vi gjorde. Vet inte alls hur dem kom in på det men det var lite kul, vurpan var otroligt kul!! :D 
Efter en underbar dag i backen så körde vi förbi Ica för att handla och sen hem och laga Taco och sen bara mysa i soffan hela kvällen :D 


På söndagen drog vi bort till Tegefjäll och Duved för att åka lite där. Vi var där borta i 2 timmar och njöt av dem fina och nypistade backarna innan vi drog tillbaka till Åre och sen till Rödkullen för att möta upp resten av familjen för att grilla korv. Haha Molly blev som tokig när korven kom, hon hoppa upp och satte sig på bänken med tassarna på bordet haha så söt :P Efter att vi käkat klart drog jag och Klara tillbaka till Åre för att åka lite till och hämta väskan innan vi skida oss tillbaka till Björnen där dem andra vänta på att vi skulle käka middag ihop :D Taimat och trevligt sällskap det är inte fel det :D 
Jag var dock lite nervös när vi skulle ta oss tillbaka med tanke på hur det gick sist, det var samma rutt då. Men det gick bra trots att jag höll på att trilla omkull men det var för att jag hade Pontus bakom mig på skotern, men hade jag trillat och gjort mig illa så hade jag blivit väl omhändertagen i alla fall :D 


Tack alla inblandade för en helt underbar helg!! :D <3


På måndagen var det tänkt att jag skulle följa med ut och pista backarna på morgonen men när klockan ringde halv sex så orkade jag verkligen inte kliva upp, kände mig mer död än levande så han fick klara sig själv :) Ska få följa med ut en annan dag, när jag orkar :D Dagen gick snabbt trots att jag var trött, Bengt hjälpte mig på morgonen och höll mig sällskap på eftermiddagen en sväng, tack! Haha det var en man som skulle åka upp med min lift och fråga om jag klara mig själv nu, tveksamt svara jag då. Hade inte sett han innan, eller? Kände inte igen han i alla fall, men det var gulligt av han :P Efter jobbet var det våffelmys med tjejerna hemma hos mig


Idag har däremot inte varit någon bra dag, har haft ont i huvudet hela dagen och det blev ju inte bättre på eftermiddagen när alla skulle hem och det blev kö. Känner fortfarande av den där hjärnskakningen lite, inte hjälpte det med panodil heller :( Men tillslut så tog dagen slut :D 
Dagens höjdpunkter har varit när Per kom med påskris och fjädrar så imorgon ska det påskpysslas :D. När Anders kom och hjälpte mig att plocka bort vid stägning. Och dem 2 norska männen som påstod att norskar inte kan klockan men jag sa till dem att dem nog visst kan det, det kan dem i Trondheim i alla fall varpå dem svara -Ja om du säger det hehe. Tokstållar :P 


Nu dags för sängen, hoppas på att morgondagen blir bättre! Puss <3

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards