Alla inlägg den 3 mars 2013

Av Frida - 3 mars 2013 21:29

Igår efter många om och men så lyckades jag få hem min bil så pappa kan laga den :) En riktigt kaosdag, först kom jag inte ens ifrån parkeringen innan jag satt fast i snön haha jag trodde det bara var framdäcket men det var hela underredet som satt fast i snön haha så kan det gå :P Efter att jag fått hjälp loss så kunde jag rulla hem och möts av en väldigt gullig liten tjej som blir otroligt glad när man kommer :) Blev en stund hemma med mamma och Molly, och efter en fika gick vi bort till tågstationen i snöovädret. Det kom inget tåg så jag fick ta bussen. Kom tillbaka till Björnen i alla fall :)
På kvällen hängde jag i Järven, min huvudvärk och värk i axlar nacke och rygg blev under kvällen värre. Magnus beodrade mig att åka tillbaka till läkaren och det är vad jag ska göra, hoppas jag kan få en tid imorgon för nu orkar jag inte mer!!


Efter snöstormen igår så fanns det massa ny och härlig snö idag och eftersom vädret var så fint så kunde jag inte låta bli att bege mig ut på brädan och ta några åk. Var det värt det? Både ja och nej, det var fantastiskt att åka i den fina snön och äntligen fick jag åka snobben igen!! Men jag blev otroligt trött och fick mer ont i huvudet och alla andra ställen där jag har ont. Höll på att gå sönder inne på Ica sen när jag var och handlade.
Nu på kvällen hängde jag i Järven med Ingemar och Magnus, Magnus bjöd på mat. Han hitta mig inne på Idet och sen åt vi middag tillsammans, otroligt trevligt. Nästa gång är det jag som får bjuda! :)

Nu har jag sjukanmält mig för imorgon då jag ska ligga hemma i sängen hela dagen och bara ta det lugnt, får se om det blir ett besök på Hc. På kvällen blir det peronalmöte i alla fall.

Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards