Alla inlägg den 10 mars 2013

Av Frida - 10 mars 2013 21:44

Idag är det 4 veckor sen olyckan och imorgon tänkte jag äntligen testa på att jobba heltid igen, denna gång tror jag verkligen att det kommer att funka. Så håll tummarna allesammans! Jag tror väldigt mycket på det här :D


Idag har varit en sjukt lugn dag, har haft väldigt lite att göra i det kalla soliga vädret. Var för kallt för att sitta ute och sola så jag har skottat lite snö, donat inne och sen fick jag för mig att jag ville skotta snö på lifthustaket. Vågade dock inte klättra upp, men kanske imorgon bitti :P Robin skotta ju där uppe förra säsongen och han hade pjäxor på sig, han lyckades utan att trilla ner så jag borde klara det med skor kanske. Har ju inte alltid turen på min sida, idag sabba jag tex borren till min snöborrmaskin. Skulle lägga in den och tappa den i golvet, så klantigt. Olle skulle se om han kunde svätsa ihop den - hoppas!!

Sen efter jobbet åkte jag in till Åre för att handla lite och sen på kvällen var det dags för säsongens sista kväll i Vargen. Sorgligt men sant. 110 åk lyckades jag få ihop, med andra ord väldigt dött. Så jag satt inne och vred upp volymen på radion på max och hade det otroligt bra :P Har så många otroligt fina minnen från alla kvällar i Vargen. Tack Vargen för den här säsongen, tack för alla roliga, spännande och mysiga upplevelser vi haft ihop! <3

Nu dags för sängen, eller ja soffan. Har hamnat där igen, kan inte sova i sängen längre (igen) men det går förhoppningsvis över som förra gången- Godnatt!!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards