Alla inlägg den 4 mars 2013

Av Frida - 4 mars 2013 20:51

Idag har jag sovit riktigt länge, vakna förstt kvart i nio men lyckades somna om sen vakna jag halv elva av att mobilen ringde. Vet inte varför jag hade satt på ljudet igen men men, låg kvar en halvtimme innan jag gick upp för att fixa frukost sen blev det soffan fram till 14 då jag ringde HC och sen bar det iväg ganska raskt dit. Det betydde att jag fick känna lite på den härliga snön som dimpt ner från himlen hela dagen :) Väl där fick jag sitta och vänta ett bra tag, höll på att somna. Var mer trött än första gången jag var där.


Tyvärr var inte min läkare kvar men fick en annan trevlig istället, tyvärr var hon inte lika snygg som han :P haha
Jag blev i alla fall beodrad att stanna hemma och vila hela dagen imorgon och sen jobba halvtid veckan ut, vila ordentligt och äta värktabletter. Nu hoppas jag att detta ska funka och att jag ska kunna jobba heltid snart igen!


Sen var det snabbt hem och fixa mat innan det var dags att dra på personalmöte och träffa lite folk igen, var skönt när det äntligen var över. Så pömsig! Nu ska jag krypa ner i sängen och imorgon ska jag sova riktigt länge.


Vi hörs!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards