Alla inlägg den 12 mars 2013

Av Frida - 12 mars 2013 23:00

Igår var första heldagen på jobbet sen olyckan, 31 dagar sen jag jobba heldag sist :P Det var så otroligt skönt att äntligen kunna jobba en hel dag igen :) kändes dock lite konstigt när jag fick lunch och stanna kvar i lifthuset och faktiskt åt lunch där och sen att jag skulle vara kvar dagen ut :P Men det gick bra i alla fall, var lite orolig innan men det gick galant men var nog för att det var så lite folk. Idag efter stängning var det av upp på taket för att skotta snö, tror Anders undra vad i hela friden jag höll på med men har vi inte Robin hos oss så får man göra det själv. Robin klättra upp där förra säsongen med pjäxor och allt och då tänkte jag att jag borde klara det med skor. Det var lite brant, högt och läskigt men jag tog bara på ställen där jag kände mig säker och det mesta försvann :) Så nöjd, var ganska svettigt och trött sen haha.
Olle fixa även ett nytt borr till mig, glömde testa det själv men såg bra ut när Olle testa det. Tack så mycket, den ska jag lova att inte förstöra :P

Idag sov jag riktigt länge, vakna kl 11. Berodde nog på att jag var uppe ganska länge igår, hann med att både städa, diska och boka tvättid igår när jag kommit hem från jobbet och var även en sväng hos Tova. Efter frukosten så fortsatte jag med städandet, slutförde det helt enkelt och sen har jag handlat och innan skoterprovet var jag borta i Järven och hjälpte Tova att städa. Usch vad äckligt skitigt det var där :( Men nu är det rent och fint ett tag i alla fall. Skoterprovet gick galant, på testprovet hade jag 4 fel men sen på riktiga provet hade jag alla rätt. Så stolt!! Var busenkelt, så från och med imorgon får jag köra skoter :) Exeminatorn var helt underbar haha, han skoja och lätta upp stämningen rejält inte för att den var dålig innan :P

Nu ska en nöjd och glad tjej gå och lägga sig för imorgon bitti står det tvättning på schemat :P och sen får vi se vad dagen har att erbjuda :D Godnatt!!


Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8 9 10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2013 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards