Alla inlägg den 1 december 2009

Av Frida - 1 december 2009 18:16

Idag var de inte kul alls att kliva upp var ruskigt trött *snark*, somna inte förrän ett inatt jag satt nämligen uppe till tolv och snacka med folk :) och Jonas när han sände på Radioseven. En mycket trevlig kväll :D


Idag har jag haft prov och jag tror att de gick bra. Efter provet så gick jag inte hem utan jag blev kvar i skolan med mina trevliga kamrater, jag och Johan gjorde ett konstverk av PET-flaskor :P haha super fint kan jag lova. Tiden gick och helt plötsligt drabbades jag av en sån ångest då jag inte orka med nått, men de gick över sen när jag köpt en festis i en aoutomat men fått äpple istället för päron och Gabbe kontaktade vaktmästarn och fixa de åt mig :) Då blev jag lycklig, tack Gabbe. Sen har jag mest suttit nere på radion :P har spelat Quadro pop på Sandras mobil och sen har jag surfat runt på nätet, sen fråga Jonas om jag hade lust att hålla han sällskap när han åt och självklart hade jag de.. Sen var vi kvar ett bra tag till :P Vid tjugo över fem tror jag att vi drog haha, hade sällskap med Jonas hem eller halvvägs i alla fall (då han bor typ mittemellan mig och skolan) trevligt som attan. De är kul att jag och Jonas snackat en hel del dom senaste dagarna, han är en väldigt trevlig, bra, skön och rolig vän/person :) Jag tycker väldigt bra om honom.


Nu vet jag inte vad jag ska skriva mer :P haha jag hade fått en kul vännerförfrågan på facebook idag från Martin min ena sambo :P haha. Ja ja nu ska jag försöka plugga lite, men först är de dags för julkalendern på tv som börjar snart :) Lyssna på den på radion, den var lite mysig och gullig :)


Kram allesammans (18dagar kvar tills jag åker hem)

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards