Alla inlägg den 7 december 2009

Av Frida - 7 december 2009 13:37

Igår kväll hade jag Amanda Sarah och Sandra adventsmys hemma hos Sarah. Jag och Sandra möttes upp hos Gabbe och stack sen å handla, sen drog vi till tågstationen och hämtade Sandras cykel och for ner för backen i en väldig fart :P de var väldigt svårt att cykla rakt måste jag säga, underlaget var nämligen kullersten haha och så hade man en klumpig Sandra där bak haha. Vi hämtade upp Amanda och sen drog vi vidare till Sarah :) Vi kom fram till Sarah vid kvart i nio :) och sen stanna vi till tolv. Vi hade en väldigt mysig kväll, med vörtbröd, lussebullar, pepparkakor, ädelost och julmust. Hur mysigt och smarrigt som helst. Vi grava en massa och hade en fantastisk kväll. De var inte lika kul när vi skulle gå hem, de regna en hel del och mina skor blev dygnsura men de var de värt efter en sån kväll. Amanda blev avlämnad först och sen fortsatte jag och Sandra i regnet, vi var som två dränkta katter när vi kom hem. Men tack tjejer för en toppen kväll ser framemot söndag, hoppas att vi kan få lika mysigt och roligt då :)


Puss på er!

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards