Alla inlägg den 8 december 2009

Av Frida - 8 december 2009 19:10

Dagen började bra och har varit bra till största delen men jag har en väldigt hemlängtan och så ska en vän som jag pluggar med sluta, fan jag kommer sakna henne så jävla mycket :( Hon är en fantastisk tjej, då blir vi en mindre i vårt tjejgäng trist men om hon känner att hon inte vill eller orkar plugga mer så ska hon inte göra de. Vi hade sällskap till skolan imorse, mycket trevligt, vi skulle ha omprov. De kändes som att de gick sjukt bra asså.


Sen var webblärarna här och försökte förklara uppgift tre för oss men jag fatta nada.. Så jag satt nere på radion men några vänner och snacka, hörnan där vi satt har tydligen blivit snuskhörnan folk satt nämligen där i förra veckan och pratade snuska så då tog Jonas upp de igen :P Haha han är skön den. Han är en av dom jag tycker extra mycket om i klassen. Han fyllde ju år i söndags GRATTIS ÄNNU EN GÅNG, Anna var i Halmstad i söndags och köpte en present från mig och henne till han. De är huvudmassage grej, spindelbrukar den kallas. Sjukt skön! Han blev jätte glad :) Han fick den efter lunchen. Hahah lunchen spenderade jag med Jonas och Sandra först gick vi och handlade lunch sen satte vi oss och åt och körde hänga gubben, de var Magnus som starta de hela :P Sjukt rolig och trevlig lunch. Jag köpte Icas julmust för 5 spänn!! Tyvärr var de endast light som fanns kvar men de dög åt mig och Jonas.


Sen efter lunch hade jag och Linnea gruppmöte via nätet med Cassandra, de var bara jag och Linnea från gruppen i skolan idag. Vi satt där en kort stund sen umgicks jag med vänner och sen hade jag och Sarah sällskap hem :)


Haha jag prata med pappa förut idag och han berätta en väldigt rolig sak haha skratta så tårarna spruta och så fick jag magknip. De var nämligen så att min övningskörningskylt blev stulen av några snorungar på byn i somras och vi jaga dom på byn sen med bilen men även till fots (i alla fall jag) hahaha men jag och pappa höll på att affischera så vi var iväg till grannbyarna och medans vi var borta cirkulerade en annan röd combi på byn och dom trodde ju att de var vi haha men så var de inte och dom i bilen hade undrat varför dom sprang så han hade ju nyfiket kört efter och dom sprungit som attan. Haha inte undra på att dom var så slut när vi fick tag i dom. Så sjukt kul asså :D


Sen ikväll har jag pratat med Chrille :) alltid lika kul, han berättade att han skulle vara på tvn imorgon angående att rädda radion för han började med att berätta att han gjort saker i kampanjen rädda radion. Jag blev nyfiken men han har ingen kollpå vilken tid eller kanal han skulle vara på haha, han sa att jag skulle fortsätta att lyssna på radion :) Han är ju så underbart skön så de är inte sant.

Tack och hej leverpastej

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards