Alla inlägg den 30 december 2009

Av Frida - 30 december 2009 20:15

Jag är inne i en lycklig period nu, magen med tror jag den får i sig lite för mycket enligt mitt tycke men den verkar nöljd :P hahaha men kanske inte jag..


Idag har jag kört en massa bil och jag älskar de, längtar tills jag har körkortet i min hand. Men attans nu kom jag på en sak som jag glömde, jag skulle åka inom körskolan i grannbyn när jag ändå var där idag för att dels skriva in mig och få prisuppgifter och lite så. Får se om vi kan hinna med att göra de imorgon, så jag kan börja med de någon gång :p


För någon timme sen fick jag tillbaka mi Rockabilly klänning, jag har fått en underkjol sydd till den av en snäll granne :) Underbart nu kan jag äntligen börja använda den :)


Just nu och ett tag tillbaka har jag suttit och gjort skolarbete på mitt lov, de är inte klok men nödvändigt och ändå rätt kul. De är webbbmedian, känner mig ganska klar med den iaf del 1 och 2 imorgon blir de att göra del 3.


Julafton

De måste jag berätta om, de var nog den bästa jag varit med om i alla fall den bästa som jag kan minnas. Jag fick en julklapp som jag aldrig trodde att jag skulle få men min ena syster hade verkligen tänkt till, hon har verkligen fattat vad jag älskar mest här i världen. Hon gav mig en kopp med en bild på favoritbandet The Women på, så underbar kopp. Hon hade hittat någon hemsida som man kunde göra de på. De är den bästa grej jag någonsin fått så jävla häftig. Tack syrran ännu en gång!! Älskar den!! :D

Jag fick även kläder, choklad, två prynads snögubbar och pengar. Är nöjd med alla paket, tack!! Mamma hade köpt ett sällskaps spel till familjen som vi sen satt och spela in på natten :P Kul hade vi, sen kröp alla i säng nöjda och glada. Jag var nog mest glad.


Sen har vi inte gjort nått speciellt mer än att vi haft väldigt mysigt tillsammans, de tycker jag i alla fall att vi haft. De är bara jag mamma pappa och minsta syrran hemma nu, mellansystern satte vi på tåget dagen efter julafton hon är nere hos sin kille. Sen har vi börjat rensa ut och spackla i mitt blivande rum, jag och min yngsta syster ska byta rum :( Känns lite trist för jag älskar de rum jag har men jag kommer nog trivas i de nya rummet, behöver jag dansa får jag låna mitt gamla rum :P haha Jag kommer ha något på väggen som ingen annan har, de var inte min idé men de är helt klart en idé jag fastna för direkt. Jag ska ha en logga på väggen :P den bästa ever!


Näe nu ska jag fortsätta sjunga lite singstar och kanske plugga innan filmen jag vill se börjar. Puss å hej

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards