Alla inlägg den 13 december 2009

Av Frida - 13 december 2009 13:00

Gårdagen var mycket trevlig och jag fick äntligen träffa mitt kusinbarn igen. De blev en kort träff för han skulle vidare men bättre de än inget alls :P Jag visa han skolan och vi snacka en del, mycket trevligt och tack för att du fixa flaskan till pappa han kommer bli så glad över den :) Sen när jag kom hem så snacka jag lite med familjen i telefon sen kom Sarah hit. Vi satt och snacka en stund innnan vi drog till Ica för att handla godis och frukt, jag ville ha fruktsallad med Kesella Vanilj. Gott i gott gott. Sarah hade aldrig testat med kesella men hon gilla de. Sen när vi hade käkat frukt så satt vi och snacka med mina sambos en stund innan vi gick upp på mitt rum och glodde på tv :P Sen vid halv elva bestämde vi oss för att vi skulle dra till Club Båstad en sväng, vi var där ca en timme. Vi kom dit först av våra vänner och jag kände mig lite utanför men efter att vi suttit och väntat där en 30min så dök Goffes ansikte upp i dörröppningen :) han hade Amanda och Andreas med sig :) Vi satt och snacka ett tag sen efter ganska lång väntan så körde transorna äntligen igång med kareoken :P  Fransica som höll i de var väldigt rolig :P "hon" pratade mest till oss unga (Vi radioelever) men när sjungt och nästa börjat sjunga så drog vi för hon hade sagt till två av oss att de var deras tur sen och dom ville inte sjunga så jag och Sarah drog hem och dom andra skulle nog till Pepes i alla fall Andreas.


Idag har jag inte gjort så mycket än sov till halv tolv :P och nu har jag inte lust att göra nått. Tänkte röra på mig efter kl fyra då reprisen av mammas pojkar är slut till dess ska jag fortsätta att ligga och mysa i sängen :)


Nu är de inte långt tills jag fyller och inte heller långt tills jag åker hem :) Guuuuuuuuuuud vad jag längtar!!! Ska bli så skönt att komma hem men jag kommer sakna mina underbara vänner men de ska nog gå ändå hihi.


Puss och kram

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards