Alla inlägg den 5 december 2009

Av Frida - 5 december 2009 00:53


Jag har verkligen haft en toppen dag, hade sällskap med Sarah till skolan och när vi kom till skolan berättade Hasse att Rikard (en av lärarna i webbmedia) kommer till skolan på tisdag så himla härligt så kan man reda ut uppgift 2 för jag är nu klar med tvåan bättre sen än aldrig men de återkommer jag till. Vi hade en rolig dag i skolan, vi spela in våra nyheter och vi hade valt att jag skulle läsa upp dom :P vilket gick sådär haha eller de gick rätt bra faktiskt men jag hade allvarliga problem att prata så jag staka mig på vissa ställen men inte i dom två texter jag skrivit sen på eftermiddagen lyssna vi på alla gruppers och fick feedback från Pia. På förmiddag var jag även och handla åt min lilla Amanda som inte mådde bra alls, citron och äppelcidervinäger för att bota urinvägsinfektion. I affärn träffa jag Goffe man, trevligt :) Vi snacka lite sen återvände jag till Amanda. Senare idag mådde hon mycket bättre och tackade så hemskt mycket för att jag handlat åt henne men de är klart man ställer upp på sina vänner, sen en annan dag kanske man själv behöver hjälp. Förresten så hjälpte hon mig i lördags, hon tog ut en hundring till mig så att jag kunde komma in på Pepes :)


Efter skolan stack jag och Sarah hem till henne, de är ruksigt långt dit asså :P Hon hjälpte mig med webbmedian TACK!! Nu har en tyngd lättat från mitt bröst. Sen när vi varit där några timmar och käkat en god äggmacka så drog vi till Ica för att möta upp Sandra och Amanda för att sen dra hem till Sandris och mysa å ha d gôtt helt enkelt, vilket vi hade en helt fantastisk kväll. Men när vi drog från Sarah så hitta jag Teddy kompaniet, dit ska jag och Sarhis dra någon dag :D


Sen när vi varit hos Sandra några timmar var de dags att bege sig hemmåt, vi fick en trevli promenad hem :) På skolan mötte vi Goffe och hade sällskap med han hem. Åh vad jag älskar mina vänner, ni betyder så himla mycket för mig!!


Ikväll har jag skrattat så jag nästan har dött, sjukt härligt de här får vi göra om snart! Ett stort tack tjejer för en underbart rolig och trevlig kväll, ni är så sjukt underbara så de finns inte!!


Ruumpaaaaa!!! Hahahaha

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards