Alla inlägg den 15 december 2009

Av Frida - 15 december 2009 19:51

Idag trodde jag att jag att jag var ledig men de var jag tydligen inte :P haha hade visst gruppmöte, fick reda på de tjugo i elva och elva skulle vi ses så de var bara att rusa till skolan. haha pappa ringde även mig imorse och sa att våra grannar ska flytta för elen är avstängd jippi!!!


De snöa en massa när jag gick till skolan så jävla härligt så jag var tvungen att ringa pappa och säga de haha. Sen efter mötet så satt jag kvar i skolan sen åt jag lunch med folket där och sen vart de så att jag blev kvar helt enkelt haha så jag fixa mina texter till radions historia och sen flumma jag runt där. De är jag som är super tassen haha. Haha ringde även och prata med Christian och han är ju så himla underbar att prata med. Tack för att du finns. Sen har jag pratat med mormor idag igen haha. Sen vid kvart i sju stack jag sandra och gabbe till ica och sen hade jag och sandra sällskap en bit på vägen. Sen traska en glad tjugoåring hem :)


De har varit en fantastisk dag och just de jag hjälpte Johan med hans hemsida som att jag var värsta snillet haha. Men en del kan jag allt :P Nu börjar jag bli trött men jag har lite kvar att göra innan de är dags för andra avenyn och sen sovtime. Vi hörs imorgon.


Puss puss

Presentation

Fråga mig

4 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5 6
7 8
9
10
11
12 13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards